Kontakta oss om hjälp & support

Vi erbjuder våra kunder gratis support på våra driftstjänster

Du kan ringa till oss dygnet runt och få enklare hjälp och guidning.
Den tekniska supportens öppettider är vardagar mellan kl. 08.00 – 17.00.

Fyll i formuläret nedan eller skicka ett mail till support@vildmarksdata.se så får du snabbt hjälp av oss.

t

Gratis support

Vad menar vi med support egentligen?

Vad menar vi med bra support?

Hos oss vill vi inte att ni ska behöva sitta i telefonkö eller vänta i dagar på att få svar. När ni kontaktar oss ska ni få prata med en expert. Det är vad vi menar med bra support.

Grundläggande supportnivå
  • Enklare support och guidning kan fås via telefon 24/7
  • Teknisk support 08.00 – 17.00 vardagar mån-fre. Via chatt, e-post och telefon.
  • Vi svarar normalt samma arbetsdag på dina ärenden som du skickar in till oss.
  • Vi ser till att tekniken bakom våra tjänster fungerar som det ska, dygnet runt.
Vad ingår i gratis support?
  • Vi svarar på frågor gällande de tjänster som du har hos oss.
  • Vi hjälper dig med fakturafrågor.
  • Vi guidar dig genom konfiguration av vara tjänster eller program som använder dessa.

Vill du att vi genomför avancerade ändringar på din tjänst som du själv kan utföra så kan vi göra det mot en avgift.

Ring oss istället

Vill du hellre prata i telefon med någon av oss?
Ring +46 (0)20 61 66 61 så svarar Adam Larsson (eller någon annan) på dina frågor.

Eller skicka ett mail